czwartek, 27 października 2011

Być artystą ulotnej chwili..

Dobry wieczór ;)

Znów miałam przerwę w pisaniu, a spowodowane to było w sumie i nauką i Nim. Dziś miałam 4 sprawdziany ;O myślałam ze wykituje na tych lekcjach, ale jakoś napisałam je. Na szczęście jutrzejszy dzień w szkole będzie o wiele mniej męczący niż dziś, a poza tym zaczyna się długi weekend tak to jest to co uwielbiam ;)
Ten tydzień mi przyniósł mi dużo radości zaczynając od rozmów, przez sms'y, do listu który dostałam od niego ;*

No ale nie o tym chciałam pisać. Chwila co to jest przez całe życie? można powiedzieć, że małym nieistotnym elementem w życiu, ale jedna mała chwila może zmienić Twoje życie. Taka chwila nie często się zdarza i łatwo można ją przegapić, dlatego trzeba być uważnym. Taka moja chwila nadeszła razem z poznaniem Jego. Mój świat, moje spojrzenie na mężczyzn zmieniło się, okazało się ze nie są wszyscy tacy sami, niektórzy są po prostu wybrykami natury, w moim przypadku okazało się ze musiałam trochę pocierpieć, aby potem być szczęśliwą z tym jedynym. I to mnie cieszy że poznałam właśnie Jego.


Na dziś to tyle odezwę się pewnie w weekend w końcu długi to czasu będzie dużo ;)
Pozdrawiam Okruszek ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz