poniedziałek, 5 grudnia 2011

Osiemnastolatka ♥

Hej, witam was z mega pozytywną energią  ;D

Osiemnaście lat minęło jak jeden dzień ;P dopiero co byłam małym, bezbronnym dzieckiem skaczącym po drzewach, bawiącym się z kolegami pod blokiem, budującym zamki z piasku. Wtedy siniaki i zadrapania były dowodem dobrej zabawy, nawet nie przejmowałam się tym, że mam nogę w gipsie i tak byłam najszybsza w biegach pod blokiem, ha ! ;D świat wydawał sie wtedy taki prosty bez żadnych problemów, śmiech był najlepszym lekarstwem na wszystko, płacz mało co towarzyszył na twarzy. A teraz? Osiemnaście lat za mną zauroczenia, pierwszy pocałunek, kłótnia, zawody miłosne, trudne decyzje, wybór szkoły a już niedługo studiów.

Start w dorosłość zaczyna się chyba bez żadnych większych problemów, jedyne co mnie gryzie to mama w szpitalu. Mam nadzieje, że z tego wyjdzie i będzie bawiła na moim weselu ;) Startuje też z najlepszym chłopakiem jakiego można sobie wyobrazić ;) Mój ideał, dzięki niemu co dzień zasypiam i budzę się z mega uśmiechem na twarzy ;)) dodatkowo w dorosłość wkraczam z mega pozytywnymi przyjaciółmi i moim ukochanym bratem, który całą imprezę przesiedział przed kamerką i pił ze mną wódke ! dobrze jest mieć takich ludzi wokół siębie ;)

A co do imprezy to była udana i to bardzo. Taniec na stole został zaliczony + podpisy na brzuchu ;D na drugi dzień poprawiny, a dziś do szkoły, nieźle ;D Na szczęście nie było tak ciężko dziś, jakoś trzeba było sobie poradzić ;)

Tyle na dziś odezwę się niebawem pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Kocham moją dorosłą dziewczynę najmocniej na świecie! :*:*:* ♥

    OdpowiedzUsuń