czwartek, 13 października 2011

Autorka,

No cześć ;D


Więc postanowiłam pisać bloga anonimowo ;) chcę po prostu tak sobie móc, gdzieś wylać wszystko o czym myśle ;) to takie krótkie wyjaśnienie o mnie. Pseudonim Crumb czyli okruszek wziął sie od mojej postury 168 cm i szczuplutka, i dlatego większość osób nazywa mnie kruszynką lub okruszkiem ;D

Dziwnie pisać pod pseudonimem, może to będzie łatwiejsze pisać o sobie, gdy ktoś Cię nie zna patrzy wtedy na to z obiektywnej strony, jest neutralny może właśnie tego mi potrzeba ?.

W tym momencie słucham The Fray- How to save a life mała zamuła, ostatnio często łapie się na tym a w tym tygodniu jakoś o tym nie myślę przez dzień, bo ciągły zapierdol w szkole jutro szykuje się 90 lecie szkoły, a ja w samorządzie to cały tydzień nic innego tylko pozałatwiać wszystko, wy macie długi weekend, a ja muszę do 17 w szkole siedzieć i czy to jest sprawiedliwe ?.

Taak może na dziś tyle ? możecie mnie też spotkać na Moblo ;)  miłego czytania i do następnej notki ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz